TOP

Tα 4 πιο συχνά λάθη στο Content Marketing και πώς να τα αποφύγετε

CM To Content Marketing είναι ένας τρόπος να προσφέρετε στο κοινό σας πολύτιμες πληροφορίες και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Το περιεχόμενο στην πραγματικότητα είναι η βάση του Marketing ανεξαρτήτου αν τρέχετε καμπάνια για τα Social Media, το website σας, το κανάλι σας στο YouTube.

Είναι πολύ εύκολο όμως να μην λάβετε υπόψιν κάποια σημαντικά σημεία κατά την δημιουργία περιεχομένου και αυτό να έχει σαν αποτέλεσμα να μην λαμβάνετε τα αποτελέσματα που θα θέλατε για την επιχείρησή σας. Ποια είναι όμως αυτά τα λάθη;

Δεν λαμβάνετε υπόψιν σας σημαντικά δεδομένα

Η δημιουργία περιεχομένου μπορεί να φαίνεται απλή, αλλά δεν είναι απλά αυτό. Για να μπορέσετε να έχετε τα αποτελέσματα που θέλετε μέσω του Content Marketing πρέπει να το στηρίξετε σε κάποια σημαντικά δεδομένα σε σχέση με το κοινό σας.

Για να μπορείτε να ξέρετε τι περιεχόμενο ενδιαφέρει το κοινό σας, πρέπει να γνωρίζετε ποιο είναι το κοινό σας. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να ξέρετε δεδομένα όπως η ηλικία του, το φύλο του, τα ενδιαφέροντά του, τις σελίδες που αλληλεπιδρά. Επίσης, είναι σημαντικό να ερευνήσετε τι περιεχόμενο δημιουργεί ο ανταγωνισμός και αν αυτό έχει απήχηση στο κοινό που απευθύνεστε.

Εάν όχι, τότε μπορείτε να αποφύγετε αυτό το περιεχόμενο και γνωρίζοντας καλύτερα το κοινό – στόχο σας να δημιουργήσετε καλύτερο περνώντας μπροστά σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Δεν έχετε θέσει συγκεκριμένο στόχο

Εάν δεν γνωρίζετε από πριν τι θέλετε να πετύχετε τότε πώς θα καταφέρετε να επιτύχετε τον στόχο σας;

Θέλετε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας; Να αυξήσετε τις πωλήσεις σας; Να αυξήσετε την αλληλεπίδραση του κοινού με εσάς; Αναλόγως με τον στόχο που θέλετε να επιτύχετε είναι σημαντικό να προσαρμόσετε και το περιεχόμενό σας σε αυτό.

Επίσης, μπορείτε να στηρίξετε στο περιεχόμενό σας και το εάν ο χρήστης αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα που μπορεί το προϊόν ή η υπηρεσία σας να του το λύσει. Αυτό θα κάνει πιο άμεσο και στοχευμένο το περιεχόμενό σας, ενώ ταυτόχρονα θα παρουσιάζει στο κοινό σας σημαντικούς λόγους γιατί να επιλέξουν την επιχείρησή σας.

Δεν λαμβάνετε υπόψιν το link building

Δημιουργώντας σχέσεις μεταξύ του δικού σας website και άλλων που έχουν σχετικό περιεχόμενο με το δικό σας, τότε βελτιστοποιείτε το SEO σας.

Εάν το website σας περιέχει πολλά links από άλλο παρόμοιο περιεχόμενο με το δικό σας τότε η Google το θεωρεί πιο αξιόπιστο και ασφαλές και άρα θα το προωθεί περισσότερο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το website σας να εμφανίζεται σε υψηλότερες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης και επομένως θα είναι πιο εύκολο νέοι χρήστες να βρουν την επιχείρησή σας.

Δεν παρακολουθείτε την απόδοση του περιεχομένου σας

Η δημιουργία περιεχομένου δεν αρκεί. Είναι σημαντικό να παρακολουθείτε εάν αυτό το περιεχόμενο έχει αποτελέσματα για την επιχείρησή σας, εάν έχει απήχηση από το κοινό σας. Το περιεχόμενο που έχει την καλύτερη απήχηση είναι αυτό στο οποίο πρέπει να επενδύσετε περισσότερο, ενώ αντίστοιχα το περιεχόμενο που έχει την χειρότερη απόδοση πρέπει να είναι αυτό που θα αποφύγετε.

Το περιεχόμενο που δημιουργείτε φέρνει επισκεψιμότητα στο website σας, συμβάλει στην αύξηση των πωλήσεών σας, λαμβάνει την αλληλεπίδραση που θέλετε από το κοινό σας;

Αυτές είναι κάποιες από τις ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε πριν δημιουργήσετε καινούργιο περιεχόμενο για να οδηγήσετε την επιχείρησή σας στην επιτυχία.